مهم ترین مزایای لامپ اس ام دی
نوشته شده توسط : هدایت گستر

فاکتورهای خیلی زیادی هستند که می توانند مزیت های لامپ های اس ام دی را تعریف نمایند. در ادامه به بررسی مهم ترین این فاکتورها خواهیم پرداخت:
گستره نور مناسب: زاویه پخش نور برای این لامپ ها، چیزی حدود 120 درجه تعریف می شود. این زاویه نشان دهنده این است که گستره نوررسانی توسط این لامپ بسیار زیاد است. در واقع شما با نصب انواع لامپ های اس ام دی، یک گستره نور مناسب و بدون زاویه های شدید خواهید داشت که فضا را برای شما دلنشین تر می کند.
طول عمر بالا: مزیت دیگری که اکثر لامپ های اس ام دی از آن برخوردار هستند، این است که طول عمر این لامپ ها به شدت بالاست. در واقع هزینه زیادی که برای خرید این لامپ ها پرداخت می شود با کارایی و طول عمر بالای این لامپ ها دوباره تامین خواهد شد.
صرفه جوی در مصرف انرژی: شاید این مورد یکی از مهم ترین موارد باشد که ما از یک لامپ با کیفیت انتظار داریم. لامپ های اس ام دی، یکی از مهم ترین و بهترین لامپ هایی هستند که شما می توانید داشته باشد. بهره نوری بالای این لامپ ها، حاصل تکنولوژی و فناوری به کار رفته در آن ها می باشد.
کم کردن حرارت ناشی از ایجاد نور: داغ شدن و بالا رفتن حرارت کلی لامپ، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می تواند لامپ را از بین ببرد. اما لامپ های اس ام دی از این قابلیت برخوردار هستند که وجود آلومینیوم در ساختار PCB بُرد، این زمینه را فراهم می کند که گرمای زیاد ناشی از روشن ماندن لامپ را به خود جذب کرده و از داغ شدن ال‌ ای دی‌ های لامپ و در نهایت از کار افتادن آنها جلوگیری به عمل می آورد.





:: برچسب‌ها: قیمت لامپ اس ام دی , لامپ اس ام دی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: